Veelgestelde vragen

1. Ik heb onlangs een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

  • Wij hanteren een standaard levertijd van 5 tot 10 werkdagen.


2. Verzenden jullie ook pakketten naar het buitenland?

  • Wij leveren ook naar het buitenland. Voor andere landen dan België kunt u het best even contact met ons opnemen via info@expensivebrandxv.nl


3. Waar kan ik mijn pakket volgen?

  • Zodra wij uw pakket hebben verzonden, ontvangt u van ons een track & amp; trace code waarmee u uw pakket kunt volgen.


4. Ik heb geen track & trace code ontvangen?

  • Mocht het zijn dat u een bestelling heeft geplaatst en u nog geen track & trace code heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@expensivebrandxv.nl


5. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik doen?

  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, krijgt u automatisch een bevestiging mail met daarin uw order nummer. Als u dit niet heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen via info@expensivebrandxv.nl


6. Kan ik mijn order nog annuleren?

  • Indien het pakketje nog niet is verzonden, is dat mogelijk. Stuur ons zsm een e-mail via info@expensivebrandxv.nl


7. Kan ik het bezorg adres worden gewijzigd?

  • Indien het pakket nog niet is verzonden, kan het bezorg adres nog worden gewijzigd. Stuur ons zsm een e-mail met de juiste adres gegevens via info@expensivebrandxv.nl


8. Hoe kan ik een bestelling retourneren?

  • Voor alle informatie betreft het retourneren, verwijzen wij u door naar het kopje ‘retourbeleid’.